Néhány évvel ezelőtt a Jobe volt az elsők között, aki 3 év garanciát vezetett be minden termékére. Mivel a cég (és mi is) bízik a termékeiben, ezért 5 évre nyújtotta a garancia időtartamát, ami egyedülálló a piacon.
Regisztráció már nem szükséges
Ezentúl már nem kell a SUP deszkánkat regisztrálni a JOBE oldalán, hanem a nyugta megőrzésével biztosak lehetünk benne, hogy a vásárlástól számított 5 évünk nyugodt lesz.
Mire érvényes az 5 éves garancia?
Az 5 éves időtartam a SUP deszkára vonatkozik és a JOBE-n keresztül tudja intézni a vásárló. Az összes többi kiegészítőre (evező, pumpa, leash, táska) 1 év garancia vonatkozik, amit nálunk, azaz a kereskedőnél tud érvényesíteni a vásárló.
Hogyan működik a garancia ügyintézése?
A JOBE oldalára fel kell tölteni a vásárláskor kapott számlát, majd a SUP testről készült fényképeket: egy egész alakos, két közeli kép a sérülésről és egy kép a szkeg mellett található széria számról. A JOBE kapacitásaitól függően fog mihamarabb jelentkezni (általában pár nap, esetleg egy hét), majd amennyiben visszaigazolták a garanciát a vevőnek meg kell semmisítenie a SUP deszkáját. Ezt azért csinálja a JOBE, hogy ne maradhassanak hibás darabok a piacon, ami csorbíthatná a cég jó hírnevét. Ha már ez is megvan, akkor csak várni kell az expressz küldeményre Hollandiából, ami napokon belül a vevő által kért címre szokott érkezni.
Hol tudom érvényesíteni a garanciát?
A garancia ügyintézést ezen az oldalon fogod tudni elkezdeni. A menetét az előző bekezdésben foglaltuk össze.
Tehát valójában nagyon egyszerű, még jobb: könnyebb, mint valaha! Csak őrizze meg a nyugtát, és minden rendben lesz!
Ha bármi kérdése lenne, nyugodtan forduljon hozzánk telefonon ( +36702294810 ) vagy emailben ( wetshopboys@weshbo.com ).
Találkozzunk a vízen,
SupZone csapata